El Consell Esportiu del Tarragonès, amb la finalitat de facilitar les eines per fer créixer el volum d’activitats i participants a les activitats esportives dels centres escolars i dels municipis de la comarca, facilita el servei de coordinadors esportius, el de monitors esportius i el de contractació de monitors propis a tots els qui hi estiguin interessats.
L’objectiu d’aquest servei és fomentar una iniciació poliesportiva general i apropar aquestes escoles als Jocs Esportius Escolars impulsant que, al llarg del curs escolar, puguin participar en diferents esdeveniments esportius organitzats pel Consell Esportiu.
El servei de coordinació esportiva estarà desenvolupat per una persona titulada en el món de l’esport, la qual serà responsable de coordinar, gestionar i dinamitzar aquelles activitats extraescolars d’ àmbit esportiu que es vulguin portar a terme.
També s’ofereix la possibilitat de tenir monitors d’esports específics en les diferents disciplines esportives que considerin oportunes.
El que es demana a l’escola o l’ajuntament beneficiari és que faciliti l’ús de les instal·lacions i un material mínim indispensable, la difusió i captació dels participants, el control i desenvolupament de l’activitat i el pagament del cost de l’activitat. Per altra banda, les assegurances i la contractació del personal aniran a càrrec del Consell Esportiu del Tarragonès.
La durada compren tot el curs escolars i el perfil dels monitors és de llicenciats en CAFE, graus superiors en activitats esportives o monitors esportius especialitzats, degudament registrats al Registre de professionals de l’esport de la Secretaria General de l’Esport.
Per fer la sol·licitud us heu de posar en contacte directament amb el CET amb la suficient antelació per poder concretar el personal i efectuar els tràmits corresponents.


FITXA SOL·LICITUD SERVEI MONITORS