Consell Esportiu del Tarragonès
Inici  >  Notícies  >  BALANÇ POSITIU DE LA FASE TARRAGONÈS D'ESCACS

BALANÇ POSITIU DE LA FASE TARRAGONÈS D'ESCACS

03/02/2026

Aquest passat dissabte, 31 de gener, es va celebrar la darrera de les tres jornades programades de la Fase Tarragonès d’Escacs dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC), que durant tres dissabtes seguits han tingut lloc al Casal Municipal de Perafort, comptant amb el suport del seu ajuntament. Per aquesta edició s’ha pogut comptar també amb la participació d’escaquistes de l’àmbit federatiu que, conjuntament amb els habituals participants dels consells esportius del Tarragonès i, també, del de Baix Camp, ha facilitat una òptima participació a les diferents categories, arribant fins als ..... jugadors/es.

 

Els millors classificats/des d’aquest fase comarcal del JEEC tindran accés a la Fase Territorial del Camp de Tarragona dels JEEC, prevista pels dies 7, 14 i 21 de març a les 16:30h. El conjunt de les tres jornades se celebraran a la mateixa seu, al Casal Municipal de Perafort.

 

Podeu consultar el resultats al següent enllaç de la nostra WEB https://www.cetarragones.cat/documents/25472resultats-fase-tarragones-jeec-escacs-25-26.pdf

Partners principals:

Partners oficials:

Partners Institucionals:

Col·laboradors:

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar